KI THERAPY OÜ ÜLDTINGIMUSED


1. ÜLDSÄTTED


1.1. Üldtingimused sätestavad patsiendi ja kliendi (edaspidi koos nimetatud Klient) ja KI Therapy OÜ (edaspidi nimetatud Füsioteraapiakeskus) vahelised õigused ja kohustused.
1.2. Füsioteraapiakeskus osutab Klientidele füsioteraapia, personaaltreeningu ja esteetilise meditsiini teenuseid (edaspidi nimetatud Teenused, vt täpsemalt kodulehel www.fysioteraapiakeskus.ee/teenused).
1.3. Füsioteraapiakeskus osutab teenuseid Pirita Perearstikeskuses aadressil Kloostrimetsa tee 29, Tallinn. Koduvisiidil osutatakse teenust Kliendi kodus.
1.4. Klient on teadlik ja mõistab, et teraapia tulemuslikkus on individuaalne. Füsioteraapiakeskus ei anna, ega tohi anda, lubadusi ühegi osutatava teenuse efektiivsuse, edukuse ega paranemise prognoosi osas.


2. LEPINGU SÕLMIMINE, AJA BRONEERIMINE JA TEENUSE EEST TASUMINE


2.1. Teenuse osutamise leping loetakse Füsioteraapiakeskuse ja Kliendi vahel sõlmituks hetkest, kui Klient või Kliendi esindaja broneerib Kliendile Füsioteraapiakeskuses vastuvõtuaja kodulehel https://www.fysioteraapiakeskus.ee/broneeri-aeg; telefoni teel numbril +372 55621881; e-kirja teel info@fysioteraapiakeskus.ee;
Füsioteraapiakeskuse töötajate individuaalsete telefoninumbrite kaudu või individuaalsete e-posti aadresside kaudu (vt https://www.fysioteraapiakeskus.ee/ kontakt).
2.2. Vastuvõtuaja aja broneerimisel nõustub Klient Üldtingimustega ja Füsioteraapiakeskuse Teenuste hinnakirjaga https://www.fysioteraapiakeskus.ee/hinnakiri ning kohustub neid nõuetekohaselt täitma.
2.3. Füsioteraapiakeskusel on õigus igal ajal ühepoolselt Teenuste hinnakirja muuta, tehes vastavad muudatused kättesaadavaks Füsioteraapiakeskuse ruumides ja Füsioteraapiakeskuse kodulehel. Kliendile, kes on teinud broneeringu enne hinnakirja muutmist, kuid kasutab Teenust pärast hinnakirjas muudatuse tegemist, kehtib broneeringu tegemise hetkel kehtinud hinnakiri.
2.4. Teenuse eest saab tasuda Füsioteraapiakeskuses kohapeal sularahas, pangakaardiga või Stebby keskkonna piletiga, samuti Füsioteraapiakeskuse kinkekaardiga. Füsioteraapiakeskusel on õigus nõuda Teenuse eest ettemaksu tasumist.
2.5. Füsioteraapiakeskus ei vastuta andmeside ja sideteenuste toimimise eest ega sellise teenuse täielikkuse, täpsuse või katkestusteta toimimise eest ning osutab Teenuseid, nagu need on kättesaadavad. Füsioteraapiakeskusel on õigus piirata või peatada erinevate broneeringu viiside kasutamist ja vastavalt Teenuse osutamise kanalit, näiteks ülekoormuse, tehniliste põhjuste või hooldustööde, samuti väärkasutamise või muudel Füsioteraapiakeskusest mittesõltuvate asjaolude tõttu.


3. BRONEERINGU TÜHISTAMINE KLIENDI POOLT
     
3.1. Kui Klient ei saa broneeritud ajal Teenust kasutada ja soovib broneeringu tühistada ehk Teenuse osutamise lepingu üles öelda, siis kohustub Klient broneeringu tühistama esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 24 tundi enne broneeritud aega.
3.2. Klient saab broneeringu tühistada Füsioteraapiakeskuses kohapeal, telefoni teel numbril +372 55621881; e-kirja teel info@fysioteraapiakeskus.ee; terapeudi e-posti aadressile kirjutades või tema telefonile helistades või sõnumit saates (vt. https://
www.fysioteraapiakeskus.ee/kontakt).
3.3. Kui Klient ütleb broneeritud aja ehk Teenuse osutamise lepingu üles vähem kui 24 tundi enne teenuse osutamiseks kokkulepitud Teenuse osutamise aega või ei ilmu teenuse osutamiseks kokkulepitud ajal Teenuse osutamise ehk lepingu täitmise kohta, on Füsioteraapiakeskusel õigus Kliendilt nõuda ja Kliendil kohustus tasuda ära jäänud teenuse eest tasu täies ulatuses. Juhul kui Füsioteraapiakeskus osutab Kliendile Tervisekassa rahastatud teenuseid ning Klient ei muuda või ei tühista broneeringut vähemalt 24 tundi enne broneeringus Teenuse osutamiseks kokku lepitud aega või ei ilmu broneeritud ajal teenuse osutaja juurde, siis on Füsioteraapiakeskusel õigus nõuda Kliendilt järgmise Tervisekassa rahastatud teenuse broneerimisel visiiditasu kahekordses summas.


4. BRONEERINGU TÜHISTAMINE FÜSIOTERAAPIAKESKUSE POOLT JA TEENUSE OSUTAMISEST KEELDUMINE


4.1. Füsioteraapiakeskusel on õigus tühistada Kliendi broneering või broneeringut muuta, kui:
4.1.1. Teenust ei ole võimalik Kliendile osutada Teenuse osutamiseks broneeritud ajal ettenägematu asjaolu tõttu, näiteks Füsioteraapiakeskuse teenuse osutaja haigestumise või meditsiiniseadme rikke tõttu või muudel olulistel põhjustel;
4.1.2. Klient hilineb broneeritud vastuvõtule enam kui 10 minutit;
4.1.3. Füsioteraapiakeskusele saab teatavaks asjaolu Kliendi tervisliku seisundi kohta,
mida arvesse võttes on broneeringu tühistamine mõistlik;
4.1.4. Klient ei ole tasunud kokkulepitud ettemaksu;
4.1.5. Füsioteraapiakeskusele saab teatavaks muu asjaolu, mis takistab Teenuse
nõuetekohast osutamist.
4.2. Füsioteraapiakeskus teavitab Klienti broneeringu tühistamisest, helistades Kliendile broneeringus märgitud numbril või informeerides Klienti e-kirja teel esimesel võimalusel, viidates broneeringu tühistamise alusele ja tehes Kliendile ettepaneku broneerida Teenuse kasutamiseks uus aeg.
4.3. Füsioteraapiakeskusel on õigus Kliendile Teenuse osutamisest keelduda või lõpetada Teenuse osutamine, kui:
4.3.1. Klient soovib saada Teenust, mille osutamine ei ole meditsiiniliselt teaduslikult põhjendatud;
4.3.2. Klient soovib saada Teenust, mille osutamine tooks tema tervisele kaasa suurema riski kui Teenuse osutamata jätmine;
4.3.3. Klient soovib saada Teenust, mille osutamine võib seada ohtu Füsioteraapiakeskuse esindaja või kolmanda isiku tervise;
4.3.4. Klient soovib Teenuseid, mille osutamiseks Füsioteraapiakeskusel kompetents puudub;
4.3.5. Klient rikub oma kohustusi, mis tulenevad Üldtingimustest, Kliendile esitatud juhenditest ja juhistest või õigusaktidest;
4.3.6. Klient ei avalda Füsioteraapiakeskusele Teenuse osutamiseks vajalikku teavet;
4.3.7. Füsioteraapiakeskuse esindajal ei ole võimalik Kliendiga temale arusaadavas keeles suhelda või Kliendil ei ole võimalik kaasata tõlki, mistõttu võib Teenus
osutuda Kliendile ebasobivaks või tervisele ohtlikuks;
4.3.8. Klient ei pea kinni Füsioteraapiakeskuse sisekorrareeglitest, sh helisalvestab,
filmib või pildistab Füsioteraapiakeskuse esindajat või Teenuse osutamist ilma
nõusolekuta;
4.3.9. Kliendil esinevad vastuvõtule tulles Füsioteraapiakeskuse esindaja hinnangul
alkoholi, narkootikumide või muule joobele viitavad tunnused;
4.3.10. Klient käitub Füsioteraapiakeskuse esindajaga ebaviisakalt, provotseerivalt või
muul viisil lugupidamatult;
4.3.11. Klient rikub Teenuse osutamise eest Füsioteraapiakeskusele tasu maksmise
kohustust;
4.3.12.Klient taotleb talle Teenuse osutamist tingimustel, mis on vastuolus
Üldtingimustega.


5. POOLTE ÕIGUSED JA KOHUSTUSED


5.1. Füsioteraapiakeskus ja Klient teevad parima võimaliku tulemuse saavutamiseks koostööd.
5.2. Füsioteraapiakeskusel on lisaks teistele Üldtingimustes toodud õigustele õigus:
5.2.1. saada Kliendilt informatsiooni, mis on vajalik broneeritud Teenuse osutamiseks, ja edastada Kliendile Teenuse kasutamisega seotud informatsiooni;
5.2.2. nõuda Teenuse eest õigeaegselt tasumata jätmise korral Kliendilt viivist suuruses 0,09% õigeaegselt tasumata summalt iga viivitatud päeva eest kuni Teenuse tasu täieliku tasumiseni;
5.2.3. tühistada broneeringuid kooskõlas käesolevate Üldtingimustega ja õigusnormidega;
5.2.4. võtta vastu Kliendi ettepanekuid ja tagasisidet seoses Teenuste osutamisega.


5.3. Kliendil on õigus:
5.3.1. saada broneeritud ajal nõuetele ja õigusnormidele vastavat Teenust;
5.3.2. tühistada broneeritud aeg koosõlas Üldtingimustega;
5.3.3. esitada ettepanekuid ja anda tagasisidet Füsioteraapiakeskusele;
5.3.4. esitada Teenuse osutamise osas kaebuseid ja ettepanekuid, milles tuleb välja
tuua Kliendi, tema seadusliku esindaja või eestkostja esitatud kaebusega või ettepanekuga seotud andmed, sh broneeringu number, millega seoses on ettepanek või kaebus esitatud, millise Teenusega seoses on ettepanek või kaebus esitatud, Füsioteraapiakeskuse töötaja nimi, kelle tegevusega seoses on kaebus
esitatud.
5.3.5. pöörduda enda õiguste kaitseks järelevalveasutuste ja muude vaidlusi
lahendavate asutuste poole.


5.4. Füsioteraapiakeskus kohustub:
5.4.1. käituma Kliendiga viisakalt ja lugupidavalt;
5.4.2. osutama Kliendile broneeritud Teenust broneeritud ajal, välja arvatud, kui
esinevad Teenuse osutamisest keeldumise või Teenuse osutamise lõpetamise
asjaolud;
5.4.3. tegema enda poolt kõik oleneva, et vastuvõtt algaks ja lõpeks kokku lepitud
kellaajal. Olenevalt asjaoludest võib vastuvõtuaja algus ja lõpp viibida kuni 15 min (nt Kliendil on lisaküsimusi; Kliendil on raskusi riietumise või kõndimisega jms) ja Kliendil ei ole sel juhul õigust nõuda tasuta vastuvõttu, rahalist kompensatsiooni või uut vastuvõtuaega. Füsioteraapiakeskus ei kompenseeri Kliendile muudetud või tühistatud broneeringutega seoses mistahes Kliendi kulusid.
5.4.4. teavitama Klienti tema tervisega seotud asjaoludest, ravi käigust ja tulemustest, pakutava Teenuse olemusest ja otstarbest, selle osutamisega kaasnevatest ohtudest ja tagajärgedest ning teistest võimalikest ja vajalikest Teenusest ning raviarstilt info saamise võimalustest nii enne Teenuse osutamist kui ka selle ajal;
5.4.5. hoidma saladuses Teenuse osutamisel teatavaks saanud andmeid Kliendi isiku, terviseseisundi ja muude asjaolude kohta, välja arvatud juhul, kui selliste andmete jagamine toimub kooskõlas Üldtingimuste ning muude isikuandmete töötlemise põhimõtetega, millega Klient on nõustunud, või kui viidatud andmete edastamise kohustus tuleneb õigusaktidest või kui andmete edastamine on vajalik nõuetekohaseks Teenuse osutamiseks;
5.4.6. edastama Teenuse osutamise käigus teatavaks saanud isikuandmed, sh Kliendi terviseandmed, kehtivate õigusaktidega ettenähtud alusel ja korras Kliendi perearstile, Töötukassale, kindlustusettevõtetele jms;
5.4.7. Teenuse osutamise nõuetekohaselt dokumenteerima ning vastavaid dokumente säilitama;
5.4.8. andma hea tervise ja elukvaliteedi tõstmise eesmärgil Kliendile tervisealast teavet.


5.5. Klient kohustub:
5.5.1. edastama Füsioteraapiakeskusele tõest informatsiooni ja avaldama kõik olulised asjaolud, mis on vajalikud kohaseks Teenuse osutamiseks ja mis võivad mõjutada Teenuse osutamist, sh informatsiooni tarvitatavate ravimite, eelsoodumuste, ebatervislike harjumuste jms kohta;
5.5.2. vastutama broneerimisel edastatud andmete (sh telefoninumber, e-posti aadress) õigsuse eest;
5.5.3. teisele isikule Teenusele broneeringu tegemisel andma Füsioteraapiakeskusele teada, kes on tegelikkuses Teenuse saaja, edastama vastavad andmed (sh Teenuse saaja ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber) ning vastutama edastatud andmete õigsuse eest;
5.5.4. andma teada muudest asjaoludest (nt puue, haigusseisundist tulenev erivajadus,
keelebarjäär jms), mis võivad Teenuse osutamisel omada tähtsust ja osutama Füsioteraapiakeskusele kaasabi, mida Füsioteraapiakeskus Teenuse osutamiseks vajab;
5.5.5. kinni pidama Füsioteraapiakeskuse kehtestatud juhenditest, instruktsioonidest ja muudest Kliendile teatavaks tehtud nõuetest seoses Teenuse kasutamisega;
5.5.6. tagama, et jõuab broneeritud vastuvõtuajal Füsioteraapiakeskusesse kohale (jätab meelde, märgib üles ja kontrollib vastuvõtuaja kuupäeva, nädalapäeva ja kellaaega). Klient arvestab seejuures võimalike takistustega ja planeerib teekonna varakult.


6. TEENUSE OSUTAMISE ERITINGIMUSED


6.1. Füsioteraapiakeskus osutab Kliendile Teenust üksnes Kliendi nõusolekul, mida ta avaldab Teenuse osutamiseks vajaliku aja broneerimisega. Füsioteraapiakeskus eeldab, et Klient on Teenuse osutamiseks aja broneerimisega teadlikult avaldanud nõusolekut Teenuse saamiseks.
6.2. Füsioteraapiakeskusel on õigus küsida Kliendilt kirjalikult taasesitatavas vormis eraldi nõusolekut Teenuste osutamiseks.
6.3. Piiratud teovõimega Kliendi seaduslikul esindajal (näiteks alaealise lapse vanemad) on õigus anda Kliendi eest nõusolek Teenuse osutamiseks õigusnormides sätestatud korras. Kui piiratud teovõimega Kliendi seadusliku esindaja antud nõusolek kahjustab ilmselgelt Kliendi huve, siis Füsioteraapiakeskus Teenust ei osuta.


7. VASTUTUS


7.1. Füsioteraapiakeskus ei vastuta mistahes kahju eest, mis on tekkinud Kliendi tegevuse või tegevusetuse tulemusel, sh Kliendi poolt valeandmete esitamise või andmete esitamata jätmise tulemusel.
7.2. Füsioteraapiakeskus ei vastuta mistahes Kliendil tekkivate negatiivsete tagajärgede eest, mille võimalikkusest on Klienti enne Teenuse osutamist teavitatud ning Klient on teavitusest hoolimata andnud nõusoleku Teenuse osutamiseks.


8. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE


8.1. Füsioteraapiakeskus töötleb Teenuste osutamise käigus või muul viisil kogutud Kliendi isikuandmeid vastavalt isikuandmete kaitse üldmäärusele, isikuandmete kaitse seadusele ja teistele õigusaktidele.
8.2. Isikuandmete vastutav töötleja on KI Therapy OÜ, kes järgib andmete töötlemisel vastavaid õigusakte.
8.3. Füsioteraapiakeskus töötleb järgmisi Kliendi isikuandmeid:
8.3.1. Kliendi isiku tuvastamine: Ees- ja perekonnanimi, isikukood. Kasutamine: Kliendile Teenuse broneerimiseks ja Teenuse osutamiseks, Kliendi perearstile vajadusel edastamiseks.
8.3.2. Kontaktandmed: Telefoninumber, e-posti aadress. Kasutamine: Kliendile Teenuse broneerimiseks ja Kliendiga ühenduse võtmiseks, sh Teenusega seotud täiendavate juhiste ja instruktsioonide edastamiseks enne ning pärast Teenuse osutamist. Samuti ka edastamiseks Füsioteraapiakeskuse poolt kasutatavale broneeringusüsteemile edastamaks Kliendile meeldetuletusi visiidi toimumise kohta.
8.3.3. Terviseandmed: Andmed Kliendi tervisliku seisundi kohta, sh andmed, millist arsti Klient on külastanud või soovib külastada; andmed Kliendile osutatud Teenustest ning nende Teenuste raames Kliendilt kogutud andmed; andmed Kliendi poolt tarvitatavate ravimite kohta; samuti Teenuse osutamiseks tehtud röntgenpildid ja/või muud kliinilised pildid. Terviseandmete koosseis ja ulatus, mida Füsioteraapiakeskus konkreetsel juhul töötleb, sõltub Kliendi poolt valitud Teenusest. Teenuse ja selle käigu dokumenteerimiseks. Kasutamine: Teenuse osutamise kavandamiseks, sh haiguse või vigastuse ennetamiseks, diagnoosimiseks ja ravimiseks eesmärgiga leevendada vaevusi, hoida ära tema tervise seisundi halvenemist või haiguse ägenemist ning taastada tervist, samuti vajadusel Kliendi perearstile edastamiseks.


8.4. ANDMETE SÄILITAMINE


8.4.1. Füsioteraapiakeskus ei säilita isikuandmeid kauem, kui see on lähtuvalt isikuandmete töötlemise eesmärgist või kehtiva õiguse alusel vajalik;
8.4.2. Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja sotsiaalministri määruse „Tervishoiuteenuse osutamise dokumenteerimise tingimused ja kord“ alusel säilitab Füsioteraapiakeskus:
8.4.2.1. Ambulatoorse ning statsionaarse tervishoiuteenuse osutamist tõendavaid andmeid säilitatakse reeglina 30 aastat Kliendile osutatud Tervishoiuteenuse andmete kinnitamisest;
8.4.2.2.Teenuse osutaja infosüsteemi logisid säilitatakse 5 aastat;
8.4.2.3.Kliendi rahulolu hindamiseks kogutud tagasisidet säilitatakse 5 aastat alates
tagasiside saamisest;
8.4.2.4. Raamatupidamisseaduse alusel säilitame raamatupidamislikke dokumente 7
aastat.

9. MUUD TINGIMUSED


9.1.Füsioteraapiakeskusel on igal ajal õigus käesolevaid Üldtingimusi ühepoolselt muuta.

9.2.Käesolevate Üldtingimuste suhtes kohaldatakse Eesti Vabariigis kehtivat õigust.